برنامه‌های گرامیداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:باید در راستای گرامیداشت این حماسه عظیم از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و یاد و خاطره شهدای سوسنگرد را جاودان نگهداریم.

به گزارش ایسنا، علی واحد درباره سالروز شکست حصر سوسنگرد بیان کرد: بر اساس تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده ویژه‌ برنامه‌های شکست حصر سوسنگرد در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام یک حماسه بزرگ و به‌یادماندنی است، گفت: باید در راستای گرامیداشت این حماسه عظیم از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و یاد و خاطره شهدای سوسنگرد را جاودان نگهداریم. درک عمیق از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام برای معرفی چهره‌های شهدای سوسنگرد برای تبیین به نسل‌های بعدی و امروزی یک اولویت اساسی است و در این زمینه باید تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد:  برگزاری برنامه‌های مختلفی همچون برپایی نمایشگاه عکس، میزگرد تخصصی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و بسیاری از برنامه‌های دیگر در دستور کار است که درصدد هستیم با اقدامات مربوطه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

واحد یادآور شد: در راستای برگزاری یادواره آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها در فضای باز تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت‌های مربوطه به اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات موجود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید