خدمات خشکشویی پرده های مختلف تفاوت دارد؟

استفاده از خشکشویی امروزه در بین اکثر افراد رواج پیدا کرده است. همه ما حداقل یکبار از خدمات خشکشویی استفاده کردیم. اما چند درصد از ما تجربه استفاده از خشکشویی آنلاین را داریم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لاوسته ۲۴، برای هر فردی تمیزی و خوشبویی لباس ها علی الخصوص پرده ها حرف اول را می زند. بنابراین بهترین راه برای تمیزی بی دردسر لباس ها و ملحفه استفاده از خدمات خشکشویی است.

پرده ها نیز همانند سایر البسه نیاز به مراقبت و نگهداری بهداشتی بیشتری دارند. پرده ها مدت زیادی را مقابل آفتاب و پنجره قرار می گیرند. به همین دلیل آلودگی و لکه هایی روی آن ها ایجاد می شود.

برای شستشوی پرده باید از جنس آن آگاه باشید. زیرا هر پرده، دستورالعمل خاصی برای شستشو دارد. بنابراین ابتدا از جنس پرده خود اطلاع داشته باشید سپس اقدام به شستشوی آن کنید.

خشکشویی های معتبر با کیفیت بالایی که برخوردار هستند، خشکشویی پرده را به نحو احسن انجام می دهد. برای هر فرد تمیزی و خوشبویی لباس ها اهمیت ویژه ای دارد.

بنابراین برای تمیزی بی دردسر لباس های خود و مخصوصا پرده ها آن ها را به مراکز خشکشویی بسپارید. اگر قصد دارید که پرده و ملحفه های خود را به خشکشویی ها بسپارید این متن  به کارتان می آید.

آیا از خدمات خشکشویی لباس استفاده کرده اید؟

شستشوی برخی از لباس ها در منزل کار اشتباهی است. زیرا این لباس ها دارای جنس و بافت حساسی هستند که اگر با دست و با استفاده از مواد شوینده نامناسب شسته شوند، ممکن است به بافت آن ها آسیب برسد و در نتیجه استفاده از آن ها غیرممکن باشد.

لباس هایی که بافت حساسی دارند را از سایر البسه جدا کنید و به خشکشویی معتبر لاوسته بسپارید. شک نکنید بهترین روش را انتخاب کرده اید. خشکشویی های لباس با استفاده از محلول شوینده مخصوص لباس زیبای شما را مانند برف تمیز خواهند کرد.

در خشکشویی پرده کمی حساسیت به خرج دهید

در خشکشویی پرده های منزل باید کمی دقت را چاشنی شستشوی خود کنید. بهترین انتخاب این است که آن را به مراکز خشکشویی بسپارید. زیرا پارچه های هر پرده با یکدیگر متفاوت است و ممکن است با یک مواد شوینده نادرست آسیب ببینند.

پرده ها باید با کمی احتیاط شسته شوند که به بافت آنها صدمه وارد نشود. بنابراین شستن آن در منزل و با دست بسیار کار اشتباهی به نظر می آید. شستشوی پرده نیاز به مواد شوینده مخصوص دارد که لکه های آلودگی را از روی پرده کامل پاک کند. به همین دلیل بهترین گزینه روی میز خشکشویی پرده است.

خشکشویی پتو را به مرکز معتبر بسپارید

پتو مانند پرده نیاز به مراقبت های بهداشتی دارد. زیرا در شب با ترشحات ایجاد شده توسط بدن، آلودگی پتو بیشتر و بیشتر می شود. بنابراین باید پتوها زود به زود شسته شوند که لکه کثیفی روی آن ها باقی نماند. در شست و شوی پتو از محلول شوینده مخصوصی استفاده می شود.

سعی کنید پتو را به خشکشویی های مطمئن بسپارید. هرگز پتو را با دست نشویید. زیرا با این کار طول عمر آن را کم خواهد کرد.

با خشکشویی کت و شلوار عمر آن را افزایش دهید  

کت و شلوار را هرگز از یاد نبرید. زیرا آقایان از پوشیدن کت و شلوار تمیز و آهار خورده لذت می برند. کت و شلوار از بافت بسیار حساسی برخوردار است که اگر به درستی شسته نشود، ممکن است آسیب ببیند و دیگر قابل استفاده نباشد. بنابراین در شستشوی آن دقت کنید.

کت و شلوار از آن دسته البسه ای به شمار می رود که باید برای مراقبت از بافت آن، بهترین انتخاب را داشته باشید. بهترین گزینه برای نگهداری از کت و شلوار سپردن آن به خشکشویی است. خشکشویی با استفاده از دستگاه ها و مواد شوینده مناسب از آسیب دیدگی لباس همسر شما جلوگیری می کند.

خشکشویی آنلاین؛ ساده ترین روش در رسیدن به تمام کارها

امروزه هر فردی با تکنولوژی سر و کار دارد. به طور کلی تکنولوژی کار افراد را در انجام کارها بسیار ساده تر کرده است. برخی افراد به دلیل مشغله های زیادی که در منزل دارند زمان کافی برای شست و شوی البسه خود ندارند. بنابراین شرکت هایی با هدف نظم دادن به کارهای افراد تاسیس شده اند.

خشکشویی آنلاین مشکل تمام افراد را حل کرده است. اگر شاغل هستید و زمان کافی ندارید، بهترین فرصت است که از خشکشویی آنلاین استفاده کنید.

خشکشویی اینترنتی را حتما تجربه کنید

خشکشویی لاوسته با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه شست و شوی البسه این امکان را به شما داده است که درخواست خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. با کمترین تعرفه و بالاترین کیفیت البسه خود را از آلودگی و لکه ها نجات دهید.

از خشکشویی لاوسته کمک بگیرید

خشکشویی لاوسته با برخورداری از کادر مجرب و ماهر خشکشویی پرده های شما را به نحو احسن انجام می دهد. در این پروسه پرده از هرگونه لکه پاک می شود. با سپردن لباس خود به لاوسته آن را مانند الماس، درخشان تحویل بگیرید. لاوسته با تضمین کیفیت شستشو، برجسته ترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

لاوسته معتبرترین خشکشویی به حساب می آید. به سایت لاوسته۲۴ مراجعه و در اسرع وقت درخواست خود را ثبت کنید. با انتخاب لاوسته البسه شما همیشه مانند برف تمیز هستند. سعی کنید از این فرصت استفاده کنید و لطافت را به البسه خود هدیه دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی


نظر خود را ثبت کنید