انتخاب دانشگاه‌های کانادایی به عنوان کارفرمایان برتر ۲۰۲۰

با انتخاب مجله معتبر "فوربز"، چند دانشگاه کانادایی در میان لیست ۱۰۰ کارفرمای برتر سال ۲۰۲۰ میلادی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، با شیوع پاندمی "کووید-۱۹"،  نرخ بیکاری در همه دنیا افزایش یافته است. کانادا هم همین شرایط را داشته ولی شرکت‌هایی هستند که در همین شرایط دوام آوردند و توانستند در حیطه کاری خود، به فعالیتشان ادامه دهند و کارمندان خود را حفظ کنند.

مجله "فوربز" با همکاری شرکت تحقیقات بازار Statista به رسم همه ساله خود، لیستی از ۱۰۰ کارفرمای برتر کانادا را منتشر کرد که چندین موسسه آموزش عالی نیز در میان ۱۰ کارفرمای برتر این لیست قرار گرفتند.

در این رتبه‌بندی از بیش از ۸ هزار کانادایی که برای شرکت‌های بالای ۵۰۰ کارمند، کار می‌کنند نظرسنجی انجام شده است و بر اساس نتایج این نظرسنجی دانشگاه "گوئلف"( Guelph) با ۵ هزار و ۶۴۰ کارمند و دانشگاه "تورنتو"( Toronto) با ۷ هزار و ۱۹۸ کارمند به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

دانشگاه "لاوال"( Laval) در کبک نیز با ۷ هزار و ۵۴۰ کارمند، سومین دانشگاهی است که در میان ۱۰ کارفرمای برتر کانادا انتخاب شد.

چندین دانشگاه دیگر کانادایی هم در میان ۱۰۰ کارفرمای برتر کانادا قرار گرفتند که  از جمله آنها می توان به دانشگاه "کوئین"(Queen) رتبه ۱۱، دانشگاه "ویکتوریا"( Victoria) رتبه ۱۲،  دانشکده "شریدان"(Sheridan) رتبه ۱۴ و دانشگاه "مک‌مستر"(McMaster) در همیلتون رتبه ۲۳ اشاره کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید