حمله توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

  • تاریخ انتشار : 1402/7/21 ساعت : 18:47 - 6 ماه قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : علوم
دیوار احداث شده (اسرائیل در منطقه مرزی شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان) در منطقه پست نظامی الحمراء اسرائیل منفجر شده و یک راکت به سمت تانک های مستقر در آنجا شلیک شده است.

منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به مناطق مرزی در جنوب لبنان خبر دادند.

منابع رسانه ای لبنانی همچنین اعلام کردند که نیروهای یونیفل در منطقه الناقوره در جنوب لبنان آژیر خطر را در مواضع خود به صدا درآورده و خواهان رفتن پرسنل خود به پناهگاه شدند.

این منابع گفتند که دیوار احداث شده (اسرائیل در منطقه مرزی شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان) در منطقه پست نظامی الحمراء اسرائیل منفجر شده و یک راکت به سمت تانک های مستقر در آنجا شلیک شده است.

روستای علما الشعب در این منطقه در جنوب لبنان نیز هدف حمله توپخانه ای اسرائیل قرار گرفته است.

صبح امروز نیز منابع خبری اعلام کردند که صدای ۳ انفجار در منطقه «الضهیره»واقع در مرز لبنان با شمال فلسطین اشغالی شنیده شد.

منابع خبری همچنین از پرواز جنگنده‌های اسرائیل در حریم هوایی منطقه «الناقوره» در مرز لبنان با شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رادیو ارتش اسرائیل در این ارتباط اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این رژیم دو موشک به سمت یک شیء مشکوک در مرز شمال فلسطین اشغالی با لبنان شلیک کرده است.

در روزهای گذشته منطقه مرزی جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی شاهد درگیری محدود بین مبارزان حزب الله و نیروهای ارتش اسرائیل بوده است.


نظر خود را ثبت کنید