عضو شورای شهر:

کرج با مخاطرات جدی طبیعی و غیرطبیعی مواجه است

  • تاریخ انتشار : 1396/6/26 ساعت : 13:43 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : البرز
عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم که باید در مدیریت مخاطرات شهری کرج مورد نظر قرار گیرد، کنترل سیل در حوزه‌های آبخیز منتهی به شهر است و شهرداری باید برای کنترل این خطر برنامه خود را به شورای شهر ارائه کند.

حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بحث محیط زیست در کرج اهمیت زیادی دارد زیرا این کلانشهر با مخاطرات جدی طبیعی و غیرطبیعی مواجه است. شهروندان کرجی تاکنون از این مخاطرات همچون طوفان، سیل، آتش‌سوزی و رانش خسارات‌های جبران ناپذیری دیده‌اند.

وی با اشاره به آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های منطقه حسن‌آباد خاطرنشان کرد: یکی از قربانیان پس از این حادثه بی خانمان شد در حالی که نباید هیچ کس در شهر کرج به دلیل این حوادث درمانده شود، لازم است شهرداری برای این موضوع پیشنهادات خود را ارائه کند.

این عضو شورای شهر کرج در ادامه با تاکید بر تهیه طرح جامع مدیریت مخاطرات شهری کرج تصریح کرد: این طرح باید عملیاتی و در دوره‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تهیه شود.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم که باید در این زمینه مورد نظر قرار گیرد، کنترل سیل در حوضههای آبخیز منتهی به شهر کرج است؛ شهرداری باید برای کنترل این خطر برنامه خود را به شورای شهر ارائه کند.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید