افتتاح پروژه‌های تامین برق و کانال‌های آبرسان اصلی سایت میگوی گمیشان

پروژه‌های تامین برق و کانال‌های آبرسان اصلی سایت میگوی گمیشان با حضور صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات کشور افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، امیرشیر توماج فرماندار گمیشان در این مراسم اظهار کرد: پروژه‌های تامین برق سایت میگوی گمیشان در مجموع با اعتبار 3 میلیارد و 948 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول 5 هزار و 745 متر با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال، نصب یک دستگاه بوستر تقویت ولتاژ 250 آمپری با اعتبار یک میلیارد و 430 میلیون ریال و احداث شبکه روشنایی معابر به طول 610 متر و نصب 19 دستگاه چراغ لاک پشتی با اعتبار 318 میلیون ریال از پروژه های افتتاح شده تامین برق سایت میگوی گمیشان است.
فرماندار گمیشان در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه کانال‌های آبرسان اصلی سایت میگوی گمیشان، گفت: این پروژه شامل کانال mc2، کانال mc3 و کانال mc4 است.
توماج اضافه کرد: طول این کانال‌ها جمعاً حدود 5 کیلومتر بوده و حجم عملیات خاکی کانال‌ها یک میلیون و 250 هزار متر مکعب بوده است.
وی خاطر نشان کرد: قطعا افتتاح این کانال‌ها تاثیرگذاری خود را در برداشت میگو از مجتمع گمیشان در سال آینده به خوبی با افزایش چشمگیر سطح برداشت نمایان خواهد کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید