انسداد برخی محورهای مواصلاتی عاملی برای کنترل قاچاق مواد مخدر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انسداد برخی محورهای مواصلاتی موجب کنترل قاچاق مواد مخدر می‌شود.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» 28 شهریور ماه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با ایجاد پاسگاه‌های جدید در گلوگاه‌های استان و انسداد برخی محورهای مواصلاتی می‌توان با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر مبارزه کرد و عرصه را برای مبادله این مواد تنگ‌تر کرد.

وی افزود: برای مسدود کردن گلوگاه‌های ورودی تاراز و سه راهی لپت در بازفت هم‌چنین پل قرح باید هرچه سریع‌تر اقدام کرد.

استاندار با اشاره به اهمیت پاکسازی مناطق آلوده در استان، تصریح کرد: هم‌اکنون 500 میلیون تومان از اعتبارات استانی برای اجرای این امر طی سال جاری در نظر گرفته شده است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بهبودیافتگان این حوزه می‌تواند در کاهش جرم‌های اجتماعی نقش مستقیم داشته باشد.

وی در ادامه گفت: اختصاص اعتبارات فرهنگی مناسب به مناطق آلوده مواد مخدر می‌تواند باعث تسریع در رشد شاخص‌های فرهنگی و کاهش میزان جرم در این مناطق شود.

استاندار افزود: به‌منظور تسریع عملیات در مقابله با متخلفان، تجهیز نیروی انتظامی به خودروهای تیزرو امری ضروری است.

وی مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر را حائز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه تاکنون وحدت رویه بسیار مطلوبی میان مدیران دستگاه‌های اجرایی دولتی و مجموعه دستگاه قضایی این استان در برخورد با مبارزه با مواد مخدر و این بلای خانمانسوز حاکم بوده است.

سلیمانی‌دشتکی خاطرنشان کرد: به‌منظور دستیابی به موفقیت‌های مطلوب در راستای مبارزه با مواد مخدر باید همه مسئولان، مردم، سمن‌ها و قشرهای مختلف با یکدیگر همدلی و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید