نماینده ولی فقیه در کرمان:

باید مشکلات مردم حل شود که شرمندگی ما در مقابل مردم کمتر باشد

  • تاریخ انتشار : 1396/6/29 ساعت : 13:31 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : کرمان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: باید مشکلات مردم حل شود که شرمندگی ما در مقابل مردم کمتر باشد زیرا در طول 38 سال گذشته مستکبران همواره مشکلاتی برای ما به وجود آورده اند و در زمانی جنگ، زمانی تحریم و ... بر ما تحمیل شد و همواره مردم مشکلاتی داشته اند و باید روزی بیاید که مردم لمس کنند مقداری از مشکلات کم شده است.

به گزارش ایسنا، آیت الله"سیدیحیی جعفری" صبح امروز 29 شهریورماه در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج کارهای خوبی انجام داده و منشاء خیر و برکت در جامعه بوده اند.

وی افزود: در همه مواردی که کشور با خطر مواجه بوده، سپاه و پاسداران کشور را نجات داده و مردم کرمان در رابطه با جنگ تحمیلی سنگ تمام گذاشتند و در پشت جبهه نیز مزدان و زنان این استان تلاش‌های فراوانی کردند.

آیت الله جعفری با بیان اینکه مردم متوجه هستند و اگر کسی خوب عمل کرده و به وظایف خود آشنا باشد، درک می کنند، گفت: امیدواریم همه ما معنای دین را به خوبی درک کرده و به دستورات آن عمل کنیم و یقین داشته باشیم که عمل به وظایف، 100 درصد به نفع جامعه خواهد بود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: امام رضا علیه السلام فرمودند" مردم اگر زیبایی سخن ما را بفهمند، از ما پیروی می کند".

وی بیان کرد: این ما هستیم که گاهی آیات و روایات را بد معنا می کنیم، درحالی که اگر کسی درست عمل بکند، مردم تسلیم هستند و حاضر هستند در راه دین ایثار و فداکاری کنند.

جعفری خطاب به فرمانده سپاه و معاونانش اظهار کرد: امیدواریم توفیق پیدا کنید که در جهت حل مشکلات جامعه و مردم موفق باشید و به دلیل اینکه با نیت خالص، ایمان به خدا و برنامه ریزی برای حل مشکلات مردم کار می کنید، موفق خواهید شد.

امام جمعه کرمان افزود: باید مشکلات مردم حل شود که شرمندگی ما در مقابل مردم کمتر باشد زیرا در طول 38 سال گذشته مستکبران همواره مشکلاتی برای ما به وجود آورده اند و در زمانی جنگ، زمانی تحریم و ... بر ما تحمیل شد و همواره مردم مشکلاتی داشته اند و باید روزی بیاید که مردم لمس کنند مقداری از مشکلات کم شده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید