اعزام 9 آمبولانس از کردستان به کرمانشاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به وقوع زلزله در استان کرمانشاه، از شب گذشته تاکنون 9 دستگاه آمبولانس از استان کردستان به این استان اعزام شده است.

دکتر هومن قصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،  با اشاره به آماده باش کامل بیمارستان‌های استان کردستان، اظهار کرد: روسای کارگروه‌های مدیریت بحران بهداشت و درمان واحدهای تابعه ضمن اتخاذ تدابیر لازم در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در حالت آماده باش کامل قرار دارند و هماهنگی‌های لازم با روسای بیمارستان ها، مدیران شبکه های بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی جهت هرگونه اقدام لازم صورت گرفته است.

وی همچنین از تشکیل جلسه مدیریت بحران در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد و گفت: تاکنون ۹ دستگاه آمبولانس با تیم‌های واکنش سریع به کرمانشاه اعزام و بیمارستان صحرایی ۵۰ تختخوابی هم در این شهر راه اندازی شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: همچنین دو نفر متخصص طب اورژانس، دو نفر متخصص جراحی عمومی، ۱۰ تیم پزشکی، دو تیم بهداشت محیط، کارشناسان اتاق عمل و بیهوشی نیز به کرمانشاه اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در پی حادثه زلزله در غرب کشور هیچ تماسی مبنی بر مصدوم و یا مجروحیت شهروندان کردستانی با فوریت‌های پزشکی برقرار نشده است و تاکنون هم هیچ مصدومی از استان کرمانشاه به بیمارستان های استان منتقل نشده است.

انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید