پاسگاه انتظامی روستای افرینه پلدختر افتتاح شد

خرم آباد- ایرنا- در هفتمین روز از دهه فجر در مراسمی با حضور معاون مهندسی نیروی انتظامی، پاسگاه انتظامی روستای افرینه از توابع شهرستان پلدختر افتتاح شد.
به گزارش ایرنا ، فرمانده انتظامی پلدختر روز دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساختمان پاسگاه انتظامی روستای افرینه با زیر بنای 285 مترمربع با اعتبار 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی احداث شده است.
سرهنگ صفر عبدالوند افزود: احداث این پاسگاه موجب ایجاد امنیت منطقه و آسایش و آرامش مردم و شور و نشاط در آنها می شود.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی همدلی مردم و مسوولان است که مانند حلقه های زنجیر به هم پیوسته و در کنار هم قرار گرفته اند .
سیدحمیدرضا کاظمی افزود: با توجه به گستردگی حوزه انتظامی شهرستان امکانات و تجهیزات لازم در حد ماموریت هایی که به آنها محول می شود نیست انتظار می رود توجه ویژه ای در این رابطه به شهرستان شود.
امام جمعه معمولان نیز گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی ایجاد امنیت انسان ها است که باید این امنیت حفظ شود و موفقیت های امروز در سایه امنیت است که مدیون خون شهدا است.
حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی افزود: خانه های سازمانی مسکونی نیروی انتظامی شهر معمولان فرسوده و غیر قابل سکونت و نیاز به بازسازی دارد .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
خبرنگار : فاطمه مهرابی **انتشاردهنده: محمد علیدوستی

نظر خود را ثبت کنید