استاندار:

البرز بار ترافیک 14 استان کشور را به دوش می کشد

  • تاریخ انتشار : 1396/10/25 ساعت : 17:36 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : البرز
استاندار البرز گفت: راه های البرز بار ترافیک 14 استان کشور را به دوش می کشد بنابراین برای تسهیل در تردد ها نیازمند توجهات ملی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،  محمدعلی نجفی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پروژه های ملی راه سازی البرز نقش موثری در کاهش ترافیک کشوری ایفا می کنند افزود: بر این اساس توسعه راه های درون شهری و برون شهری استان نیازمند توجهات ملی است. 

وی ادامه با بیان اینکه علاوه بر البرز برخی استانها از جمله تهران و قزوین نیز از مزایای اجرای پروژه های ملی راه های استان البرز بهره مند می شوند  ادامه داد: پیگیری کمربندشمالی کرج ، قطارشهری و ادامه پروژه شهید همت از جمله برنامه های اولویت دار است و با توجه به تاثیرات این پروژه ها درسطح استان و کشور جدیت بیشتری در پیگیری ها خواهد بود  همچنین قطعه یک آزاد راه تهران-شمال اهمیت بسیاری برای البرز دارد.

نجفی با اشاره به اهمیت ارتقا سرانه های تخت بیمارستانی و لزوم تسریع در روند اجرایی مصوبات سفر رییس جمهوری به البرز گفت: بیمارستان 260 تخت خوابی کرج که از مصوبات سفر محسوب می شود برای استان البرز با توجه به ضعف هایی که در زیرساخت های درمانی وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است.

معاون وزیر راه و وشهرسازی در این دیدار با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان البرز محل عبور 14 استان کشور است خاطرنشان کرد: با توجه به این امر البرز متحمل بار سنگین ترافیک و آلودگی هوا ناشی از سوخت های فسیلی بخصوص از تردد خودروها، است.

محمدجعفر علیزاده گفت: بر اساس مصوبات سفر رییس جمهوری به البرز که سال گذشته صورت گرفت، وزارت راه و شهرسازی مکلف به احداث بیمارستان 260 تخت خوابی کرج شد. با حضور و پیگیری های استاندار البرز در چند ماه اخیر روند ساخت و تکمیل این بیمارستان تسریع پیدا کرده و اکنون حدود 7 میلیارد تومان به این امر تخصیص پیدا کرده است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید