جشنواره "خاطره من از زلزله زادگاهم" در کرمانشاه برگزار می‌شود

جشنواره خاطره من از زلزله زادگاهم، پنجشنبه (پنجم بهمن) در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مریم رحمانی دبیر این جشنواره در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط و امید بین کودکان و نوجوانان مناطق زلزله زده استان برگزار می شود. 

وی با اشاره به ارسال پوسترهای جشنواره به مناطق زلزله زده از حدو یک ماه و نیم پیش، گفت: 250 اثر شامل انشاء و نقاشی از کودکان پیش دبستانی و دانش آموزان مقاطع مختلف مناطق زلزله زده استان به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

رحمانی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روز پنجشنبه(پنجم بهمن) در محل شهر کتاب کرمانشاه، گفت: در این مراسم از 10 نفر بعنوان برگزیده اول و 10 نمفر دیگر بعنوان برگزیده دوم جشنواره تقدیر می شود. ضمن اینکه به تمام افرادی که آثارشان را  به این جشنواره ارسال کرده‌اند، هدایایی اهدا می شود.

وی گفت: کار ما با برگزاری مراسم اختتامیه تمام نمی شود و قرار است این آثار توسط بنیاد فرهنگی رودکی بصورت کتابی چاپ و عواید حاصل از فروش آن به مناطق زلزله زده اختصاص یابد. همچنین تیم های روانشناسی آثار ارسالی را بررسی کرده و بر اساس آن کارهای روانشناسی برای این افراد انجام خواهیم داد.

رحمانی شهر کتاب، جهاددانشگاهی، شرکت برق منطقه ای، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، بنیاد رودکی، موسسه خیریه مهر گیتی، موسسه خیریه میلاد شقایق ها و انجمن فرهنگی هنری ونداد را حامیان این جشنواره معرفی کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید