اغتشاشات دی‌ماه و چهارشنبه سوری؛ دو ماموریت مهم نیروی انتظامی البرز در نیمه دوم ۹۶

  • تاریخ انتشار : 1396/12/27 ساعت : 16:44 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : البرز
‌فرمانده انتظامی استان البرز از کشف دو میلیون و ۱۰۰ هزارانواع مواد محترقه پیش از چهارشنبه آخر سال خبر داد.

‌به گزارش ‌ایسنا‌، عباسعلی محمدیان در جلسه شورای اداری استان البرز که امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در استانداری البرز برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی در نیمه دوم سال ۹۶ دو ماموریت مهم را پشت سر گذاشت.

محمدیان افزود: اغتشاشات دی ماه که توسط عده‌ای فریب خورده و با سوار شدن بر موج ایجاد شده ناشی از اعتراض به گرانی شکل گرفت، یکی از این ماموریت‌ها بود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با آمادگی خوبی این اغتشاشات را مدیریت کرد گفت: این آمادگی در کنار رصد خوب، حمایت بسیج و سپاه و اقدامات شورای تامین باعث شد تا اغتشاشات در البرز بدون تلفات پایان یابد.

محمدیان افزود: این اغتشاشات در حالی بدون تلفات پایان یافت که دشمن در استان البرز همچون سایر نقاط کشور به دنبال کشته سازی بود.

وی در ادامه به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و با بیان اینکه این موضوع دومین ماموریت مهم‌ نیروی انتظامی در سال ۹۶ بود، گفت: با همکاری‌های صورت گرفته دو میلیون و ۱۰۰ هزار انواع مواد محترقه در استان کشف شد.

این مسئول تصریح کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز هم برای پاسخگویی به مردم برنامه ریزی کرده و در همین راستا بیش از ۶۰ ایستگاه پلیس، ۴۰۰ واحد گشت و آموزش ۲ هزار و ۹۵۰ نگهبان محله  برنامه ریزی شده است.

وی در پایان و در خصوص موضوع ریستارت و حمله به مساجد و پرتاب بمب آتش‌زا نیز گفت: در این زمینه جلساتی با اماکن متبرکه داشته‌ایم، ادارات هم باید به این موضوع توجه داشته باشند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید