عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه: "امهال وام‌ها" به معضلی برای زلزله‌زدگان تبدیل شده است

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از عملکرد بانک‌ها گفت: امهال وام ها به معضلی برای زلزله زدگان تبدیل شده است.

 به گزارش خبرنگار ایسنا، فرهاد تجری در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده با بیان اینکه امهال وام ها به معضلی برای مردم مناطق زلزله تبدیل شده، گفت: در حال حاضر برخی بانک ها این موضوع را می پذیرند و برخی از انجام آن سرباز می زنند.

 وی افزود: روند و رویکرد شفافی در این زمینه وجود ندارد و باید به طور جد در این زمینه تصمیم گیری شود.

تجری هم‌چنین با انتقاد از روند کند بازسازی در مناطق زلزله زده، اظهار کرد: برای این‌که وعده رییس جمهور مبنی بر اتمام بازسازی مناطق زلزله زده روستایی تا پایان شهریور ماه امسال محقق شود باید روند بازسازی شتاب بیشتری بگیرد.

تجری با اشاره به بلاتکلیف بودن ساخت و ساز در برخی روستاها گفت: هنوز تکلیف ساخت و ساز در برخی روستاها به دلیل شرایط زمین آنجا مشخص نیست و باید سریعتر این مسائل تعیین تکلیف شود.  

تجری با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما و احتمال بروز بیماری‌ها، بر ساماندهی هرچه سریع‌تر وضعیت فاضلاب کانکس ها نیز تاکید کرد. 

 نماینده شهرستان‌های سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین با اشاره به استقرار برخی کانکس ها و چادرها در محل معابر عمومی شهر سرپل ذهاب گفت: فرمانداری و شهرداری اقدامات خوبی انجام داده اند، اما باید فکر جدی برای ترافیک داخل شهر و رفع موانع و کانکس در معابر عمومی که برای مردم دردسرساز شده، کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید