سخنگوی شورای شهر بیجار در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد:

اجرای طرح پیاده‌راه در بافت تاریخی مرکز شهر بیجار

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بیجار گفت: مطالعات پیاده راه خیابان شهدای شهرستان بیجار پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و تا ۲۰ روز دیگر آماده اجرا می شود.

ثریا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان فعالیت‌های در دست اقدام شورا در سال ۹۷ اظهار کرد: پیشنهادات شورا به شهرداری و همچنین کارهای انجام شده طی ماه‌های گذشته شورای شهر در سال ۹۷ فعالیت خود را با فعال کردن کمیسیون‌ها  که چهار کمیسیون فعالیت خود را شروع کرده و دو کمیسیون دیگر نیز بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد .

وی گفت: کار های که قرار است انجام شود را اولویت‌بندی  کرده‌ایم در بحث معابر شهر را به چهار قسمت کرده و یک اکیپ در حال آسفالت معابر هستند و سعی داریم که جهت سرعت بخشیدن به  کار یک اکیپ دیگر اضافه کنیم تا امسال لکه گیری معابر شهر کاملا به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بیجار تصریح کرد: بحث های مطالعاتی پیاده راه کردن بافت تاریخی مرکز شهر پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و بعد از به پایان رسیدن مطالعات این پروژه به مدت ۲۰ روز دیگر  استارت کار زده می شود، همچنین تعویض سنگ فرش پیاده روها در اولویت برنامه کاری شورا است.

وی با اشاره به طرح های عمرانی شورا در سال ۹۷ گفت: سعی داریم امسال طرح‌هایی در پارک های محله ای مناطق کم برخوردار شهر اجرایی کنیم که احداث پارک بانوان نیز از جمله برنامه های عمرانی شورای شهر بیجار طی سال جاری است که بعد از پایان مکاتبات، جانمایی این پارک مشخص می شود .

قاضی با اشاره به امکانات پارک های سطح شهر و اتمام پروژه های در دست اجرا خاطرنشان کرد: تجهیز پارک الغدیر به بازی کودکان، احداث مجموعه وانیک در پارک شاهد و پیست اسکیت از جمله طرح های در دست اقدام است که در سال ۹۷ به پایان می رسد .

وی در پایان یادآور شد: از تمامی کسانی که در بحث عمران شهری و شهرسازی نظرات و ایده هایی در ذهن دارند دعوت و از نظر و ایده های خلاق و قابل اجرای همشهریان نیز برای همکاری بیشتر با شورای شهر بیجار استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید