مدیرکل آموزش و پرورش استان کردسنان عنوان کرد:

افزایش ۲ برابری اسکان مسافران نوروزی در اماکن آموزشی کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: امسال 150 هزار نفر روز مسافر در مجموعه اماکن آموزشی استان اسکان یافتند که این آمار دو برابر سال گذشته بوده است.

به گزارش ایسنا، رشید قربانی، امروز (هشتم اردیبهشت) در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: جلسه گذشته این شورا دارای سه مصوبه بود که بررسی مشکلات اردوگاه وحدت، پیگیری آسیب‌های اجتماعی با حضور کارشناسان در مدارس و اسکان مهمانان نوروزی از جمله مصوبات جلسه قبل بود.

وی افزود: امسال 150 هزار نفر روز مسافر در مجموعه اماکن آموزشی استان اسکان یافتند که این آمار دو برابر سال گذشته بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان عنوان کرد: هر  ساله جهت تکریم از مقام معلم در سطح مدارس شهرستانی و استانی برنامه هایی برگزار می شود که امسال هم یک برنامه استانی و برنامه های شهرستانی برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم در کردستان

معاون پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان هم در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه از 12 تا 18 اردیبهشت به نام هفته معلم نامگذاری شده است، از برگزاری آیین گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه استان در هفته معلم خبر داد.

طالب محمدی، اظهار کرد: ۱۳ معلم نمونه استانی، ۹۶ معلم نمونه شهرستانی، پنج نفر دانشجو معلم و پنج نفر پیشکسوت فرهنگی در این مراسم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی زمان برگزاری این مراسم را ۱۶ اردیبهشت ماه جاری عنوان کرد و گفت: یک نفر معلم نمونه از استان کردستان هم در مراسم کشوری مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید