رییس شورای شهر ماکو:

۲۰۰۰مرزنشین بدلیل افزایش عوارض خروج از کشور، بیکارشدند

رییس شورای شهر ماکو گفت: با گذشت ۵ دوره انتخابات شوراهای شهر هنوز شوراها نوپا هستند.

به گزارش ایسنا، عزیز برگ نیی در آیین بزرگداشت روز شوراها افزود: موانع سد راه بسیاری وجود دارد که از ارائه خدمات به مردم ما را بازمی‌دارد.

رئیس شورای شهر ماکو با تاکید بر این‌که شوراها صدای رسای مردم در جهت انعکاس مطالبات آنها به مسئولین رده بالا هستند، ادامه داد: وحدت بین مسئولین، لازمه پیمودن قله‌های رفیع موفقیت و ساخت شهری عاری از هرگونه مشکلات است که متاسفانه این امر در شهرستان ماکو به صورت صحیح رویت نمی‌شود.

برگ نیی خاطرنشان کرد: منتخبین مردم طبق قانون اساسی در کنار اجرای وظایف ذاتی، حق دخالت در امورات شهری و شهرداری از جمله معیشت، بهداشت، آموزش و غیره را دارند.

این عضو شورای شهر ماکو پیشرفت شهر و منطقه را در وحدت بین مسئولین و مشارکت مردم دانست و افزود: تکروی مسئولین مانع حل مشکلات شده و زمینه ضربه زدن به منافع مردم می‌گردد.

وی با اشاره به این‌که عوارض و مالیات‌های اخذ شده از سوی شهرداری کفاف و جوابگوی حقوق پول کارگران و کارمندان شهرداری نیست افزود: مسئولین باید همکاری تنگاتنگی با شوراها و شهرداری داشته باشند.

برگ نیی ادامه داد: ۸ ماه از انتخابم به عنوان شورای شهر می‌گذرد، ولی تا به امروز نتوانستم نماینده مردم را از نزدیک دیدار کنم و مطالبات مردم را به ایشان انتقال دهم.

وی تأکید کرد:بیش از ۲۰۰۰ مرزنشین امروزه در نتیجه بی‌توجهی نمایندگان در جهت تصویب قانون افزایش عوارض خروج از کشور، بیکار هستند و باید در این بحث نگرش مجددی صورت گیرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید