آغاز به کار کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی در دانشگاه شهرکرد

دومین کنفرانس ملی مهندسی مکانیک کاربردی در دانشگاه شهرکرد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، مرتضی بیاره 9 آبان‌ماه در این آیین، اظهار کرد: این کنفرانس به همت گروه مهندسی مکانیک دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار شده است.

دبیر کنفرانس با اشاره به ارسال 181 مقاله به دبیرخانه کنفرانس، افزود: از این تعداد 134 مقاله پذیرفته شد که 55 مقاله به صورت شفاهی و 79 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شوند.

وی مکانیک سیالات، ترمودینامیک، انتقال حرارت و جرم، انرژی و محیط‌زیست، بیومکانیک، میکرونانومکانیک، مکانیک جامدات، دینامیک، ارتعاشات و کنترل، ساخت و تولید را از محورهای کنفرانس عنوان کرد.

در ادامه محمود محمدرضاپور طبری، معاون پژوهشی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد گفت: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد یکی از دانشکده‌های جوان و موفق دانشگاه است.

محمدرضاپور طبری با اشاره به اینکه بیشترین پژوهش‌های این دانشکده مربوط به گروه مکانیک است، تصریح کرد: گروه مکانیک دارای 18 عضو هیات علمی است و بیش از 50 درصد تولیدات علمی دانشگاه، مربوط به دانشکده فنی مهندسی به خصوص گروه مهندسی مکانیک است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته این دانشکده بیش از 500 مقاله بین‌المللی و ISI در قالب مجلات به چاپ رسانده است، بیان کرد: خوشبختانه این دانشکده در کارهای پژوهشی رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده است، به طوری که رویدادهای پژوهشی در شناخت بهتر دانشکده و گروه مکانیک در کشور و استان موثر است.

در ادامه مدیر امور پژوهشی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه گروه مکانیک در دانشگاه شهکرد از شاخص‌های بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: طی پنج سال گذشته 175 مقاله معتبر بین‌المللی دانشگاه شهرکرد متعلق به گروه مکانیک بوده که به چاپ رسیده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید