نماینده ولی فقیه در کردستان:

اقتدار و عظمت کشور در 40 سالگی انقلاب بیشتر شده است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در 40 سالگی انقلاب، اقتدار و عظمت کشور ما بیشتر شده است و دشمنان هر روز ذلیل‌تر و خوارتر و بدبخت‌تر می‌شوند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یک‌شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: حضور مردم و شعارهای مردم نشان می‌دهد هر سال که می‌گذرد مردم بیشتر پشت سر نظام هستند و پایداری و مقاومت مردم بیشتر می‌شود.

وی افزود: در 40 سالگی انقلاب، اقتدار و عظمت کشور ما بیشتر شده است اما دشمنان ما هر روز ذلیل‌تر و خوارتر و بدبخت‌تر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند ما را منزوی کنند اما خودشان منزوی‌تر شده‌اند، عنوان کرد: این کشور ماست که امروز در دنیا با عزت از وی یاد می‌شود و کشورها افتخار می‌کنند در کنار جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی ادامه داد: هر چند برای این اقتدار و عزت هزینه داده‌ایم اما هزینه‌های ما بسیار کمتر از این است که اگر تسلیم می‌شدیم هیچ چیزی نداشتیم.

شاهرودی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند ما امروز از نظر جایگاه اجتماعی میان همه ملت‌ها عزیز هستیم و از نظر نظامی و اقتصادی هم قدرتمند و با اقتدار هستیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید