مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان:

حفاظت و حراست از آب‌های سطحی امری ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: در استان کردستان اکثر آب‌های موردنیاز یا تامین کننده نیاز شهروندان، سطحی هستند بر همین اساس حفاظت و حراست منابع آب‌های سطحی‌ ضروری است.

به گزارش ایسنا، آرتیکاس اقبال روز دوشنبه در مانور پدافند غیرعامل و حفاظت کیفی سد قشلاق سنندج اظهار کرد: پدافند غیرعامل یکی از امور بسیار با اهمیت است که در همه کشورها باید موردتوجه قرار گیرد . 

وی افزود: کشورهای خارجی پدافند غیرعامل را به عنوان دفاع غیرنظامی در مقابل دشمنان در نظر می‌گیرند و به کارهای محرمانه و سری هم تلقی می‌شود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان با بیان اینکه با انجام اقدامات پدافند غیرعامل قرار است که تاب آوری جوامع در مقابل دشمنان بالا برود، عنوان کرد: وقتی مسئله‌ای از حالت محرمانه و سری خارج شده و وارد مرحله بحران می‌شود، چون دیگر محرمانه نیست باید در مقابل آن بایستیم. 

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت بحران باید تفاوت را مابین سازمان‌های خدمات‌رسانی همچون آب منطقه‌ای قائل شد و هم پوشانی در حوزه آموزش و پیشگیری را مدنظر قرار داد . 

اقبال در ادامه تصربح کرد: در استان کردستان اکثر آب‌های موردنیاز یا تامین کننده نیاز شهروندان، سطحی هستند لذا ما باید منابع آب‌های سطحی‌مان را حفاظت و حراست کنیم . 

وی تاکید کرد: حفاظت و حراست از منابع تامین کننده آب ما کمتر از مراکز حساس نیست و باید این اهمیت موردتوجه قرار گیرد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در حوزه آب‌ها انجام وظیفه می‌کنند باید اهمیت حفاظت از منابع آبی را جدی بگیرند و وظیفه محوله خود را به درستی انجام دهند. 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید