بازگشت 21 شرکت تولیدی در گلستان به چرخه تولید

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 21 شرکت و واحد تولیدی که تعطیل یا در آستانه تعطیلی بودند با کمک دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دادگستری گلستان، «هادی هاشمیان» اظهار کرد: مشکلات صاحبان این واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و پس از دسته‌بندی برای برطرف کردن آن در چارچوب قانون با دستگاه‌های اجرایی مربوط و بانک‌ها رایزنی شد.

به گفته وی، در یک خصوص از پرونده‌های ورودی به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در رایزنی با یکی از بانک‌ها، تسهیلات سرمایه در گردش  کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی علی‌آباد کتول تأمین و پس از دو سال نیمه تعطیلی، تولید در این واحد از سر گرفته شد و از بیکار شدن 45 کارگر آن جلوگیری شد.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود گفت:  ممنوعیت توقیف واحدهای تولیدی، راه‌اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحدهای تولیدی در دادسراها، دادگاه‌های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره‌های آشنایی قضات با محیط کسب و کار از جمله اقدامات دستگاه قضایی استان برای برطرف کردن مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی استان است.

هاشمیان افزود: به‌منظور تأمین سرمایه مورد نیاز برای واحدهای تولیدی هم، وصول معوقات بانکی به‌صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری گلستان یادآور شد: همه تلاش ما بر جلوگیری از فعالیت  کسانی است که به اسم سرمایه‌گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه می‌کنند و  به چرخه تولید و اشتغال استان آسیب می‌زنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید