رئیس دانشگاه فرهنگیان:

امسال از مرز ۱۰۰ هزار دانشجو عبور خواهیم کرد/کف نیاز آموزش و پرورش را تا سال ۱۴۰۱ تأمین می‌کنیم

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به بازنشستگی ۳۲۰ هزار فرهنگی در سال ۹۹ و ۳۴۰ هزار در سال ۱۴۰۰، کف نیاز آموزش و پرورش را تا سال ۱۴۰۱ تأمین می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در بیست و یکمین اجلاس سراسری مدیریت سراسری پردیس‌ها که صبح سه شنبه در شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان با ۹۸ پردیس، ۷۰ هزار دانشجو دارد و امسال از مرز ۱۰۰ هزار دانشجو عبور خواهد کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در ادامه با بیان این‌که ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۴ هزار شهید معلم از نظام تعلیم و تربیت در انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند، افزود: بسیاری از مسئولان کشوری و لشگری در جمهوری اسلامی ایران معلم بوده و هستند و این خود یک نعمت بزرگ الهی است که مسئولان ما تربیت دیده نظام تعلیم و تربیت هستند.

وی هدف از برگزاری این اجلاس را تبیین گام دوم و تبیین راهکارها و راهبردهای ویژه آن دانست و اظهار کرد: برای بیانیه گام دوم در این نشست بررسی‌های مناسبی انجام شده است و برنامه محوری این اجلاس تبیین بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم است.

خنیفر یادآور شد: طرح ۳۱ موزه تعلیم و تربیت در آینده نه چندان دور عملی خواهد شد و در هر استان یک موزه و موزه اصلی و مرکزی نیز در پایتخت ساخته خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رئیس دانشگاه فرهنگیان در این مراسم پیام علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به اجلاس سراسری امور پردیس‌ها و مراکز تابعه را قرائت کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید