فعالان کانون های مساجد آستارا تجلیل شدند

آستارا - ایرنا - در همایش توجیهی کانون های مساجد آستارا با اهدای جوایزی از اعضای فعال 48 کانون این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، امام جمعه شهرستان آستارا در این همایش گفت: برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج باید با محوریت نماز اجرا شود.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا مساجد را پایگاه‌های مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: باید با جذب نوجوانان و جوانان به این مراکز، این قشر آینده ساز را در مقابله با توطئه‌های دشمنان بیمه و با شناسایی استعدادها از آنها حمایت کنیم.
وی با اشاره به اینکه فعالان کانون های مساجد باید همواره خود را مجهز به سلاح معرفت و استدلال کنند، افزود: کانون های مساجد با تقویت برنامه های فرهنگی باید عامل جذب جوانان باشند.
فرماندار آستارا نیز در این همایش با اشاره به اینکه مساجد باید مرکز تحولات اجتماعی و فرهنگی باشد، تصریح کرد: اتفاقات و تحولات حوزه های فرهنگی و اجتماعی کشور با محوریت مسجد شکل گرفته و به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شده است.
یونس رنجکش با اشاره به حساسیت های موجود در حوزه جنگ نرم، خاطرنشان کرد: در مقابل توطئه های جنگ نرم، نیازمند نوآوری در اجرای برنامه ها هستیم تا با مدیریت قوی در حوزه مساجد، بتوانیم در راستای جذب نوجوانان و جوانان موفق عمل کنیم.
در ادامه این همایش از 15 نفر از فعالان 48 کانون مساجد آستارا تجلیل به عمل آمد.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

نظر خود را ثبت کنید