دریافت تست کرونا، اولویت دانشگاه کارولینا جنوبی قبل از تعطیلات

دانشگاه کارولینای جنوبی پیش از آغاز تعطیلات روز شکرگزاری از همه اعضای دانشگاهی خود تست کرونا می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در هفته‌ای که گذشت، دانشگاه "کارولینا جنوبی" از نزدیک به ۴ هزار دانشجو، اعضای هیات علمی و پرسنل دانشگاه تست کرونا دریافت کرد.

یکی از دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد که همه اعضای جامعه دانشگاهی این دانشگاه قطعا تست خواهند شد.

دانشگاه کارولینا جنوبی اعلام کرد که با نزدیک شدن به تعطیلات روز شکرگزاری، این دانشگاه منابع لازم برای انجام حدود ۲ هزار تست کرونا در روز را فراهم کرده است.

دکتر آنتونی آلبرگ استاد اپیدمیولوژی این دانشگاه اظهار کرد: انجام آزمایش از این دانشجویان بسیار مهم است چرا که برخی از آن‌ها قصد دارند برای تعطیلات پیش‌رو به خانه‌های خود بازگردند.

وی ادامه داد: دریافت آزمایش از این افراد از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه همه آن‌ها از محیطی می‌آیند که مانند هر مکان دیگری خطرات آلودگی به کروناویروس را دارد.

 شرایط آلودگی به کرونا در کارولینا جنوبی نامساعد است و فرمانده این شهر گفته که همه باید قبل از تعطیلات شکرگزاری آزمایش شوند.

از آنجا که تعداد قربانیان کووید-۱۹ در کارولینا جنوبی به مرز ۴ هزار نفر می‌رسد، کارشناسان بهداشت می‌گویند که اکنون زمان جلوگیری از شیوع بیشتر "کووید-۱۹" است.

مقامات دانشگاه کارولینا جنوبی اعلام کردند که ترافیک اعضای دانشگاه در محل دریافت تست ثابت است و هنوز زمان برای آزمایش دانشجویان قبل از رفتن به خانه وجود دارد.

این دانشگاه باقی کلاس‌های خود برای ترم پاییز را هم به صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید