فرمانده سپاه اردبیل خبر داد

تدارک 24 نقاهتگاه با 17 هزار تخت در اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی 24 نقاهتگاه با 17 هزار و 15 تخت برای قرنطینه افراد مبتلا به کرونا تدارک دیده شده است.

سردار جلیل بابازاده قانع در جریان بازدید از روند اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم پرستاران در اردبیل اظهار کرد: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از هفته بسیج در استان اردبیل شروع شده و به اذعان مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از استان‌های پیشرو و موفق در اجرای این طرح بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون در قالب این طرح 980 هزار نفر مورد پایش و غربالگری سلامت قرار گرفته‌اند که در اکثر این موارد سلامت افراد احراز شده است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل محوریت اجرای این طرح را محله‌ای و خانوادگی اعلام کرد و گفت: بیش از 4 هزار و 200 تیم دونفره به شکل عملیاتی و حمایتی و در طول روز کار غربالگری را به صورت رایگان انجام می‌دهند.
بابازاده قانع افزود: در کنار این نیروهای بسیجی و سپاهی 247 تیم مراقبتی از جامعه پزشکان استان اردبیل مشارکت دارند تا زمینه شناسایی و پایش افراد مشکوک به بیماری کرونا و ناقل به انجام برسد.
وی ادامه داد: سپاه استان اردبیل 24 نقاهتگاه را برای قرنطینه افراد کرونایی در نظر گرفته تا 17 هزار و 15 تخت در اختیار آنها قرار گیرد تا مورد مداوا باشند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: برای افراد نیازمند و دارای شرایط قرنطینه سبد معیشتی به میزان 400 هزار تومان تهیه شده که تاکنون 20 هزار خانوار در استان اردبیل از این بسته‌ها بهره‌مند شده‌اند.
بابازاده قانع اظهار کرد: برای شکستن زنجیره این بیماری و جلوگیری از شیوع آن اجرای این طرح از بهترین راهکارها بوده که در کنار مراعات مردم می‌تواند ضریب سلامت جامعه را افزایش دهد.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید