رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد

پرداخت حق جذب اعضای هیئت‌علمی از ابتدای سال/افزایش کمک هزینه رزیدنت ها و انترن ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تصویب پرداخت حق جذب اعضای هیئت‌علمی از ابتدای سال ۹۹ خبر داد و گفت: در سال تحصیلی پیش رو، کمک‌هزینه رزیدنت‌ها و انترن ها تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، دکتر  عباسعلی کریمی با بیان این مطلب به دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در ارزیابی‌های وزارت بهداشت این دانشگاه از ۱۵ شاخص حوزه آموزش در ۱۳ شاخص جایگاه نخست را کسب کرد؛ در حوزه بین‌الملل نیز امسال ۲۸۳ دانشجوی بین‌الملل جذب شدند و درمجموع ۹۵۳ دانشجوی خارجی در دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه دانشجویی نیز در امکانات رفاهی دانشجویان و ساخت‌وساز خوابگاه‌ها رکورد خوبی ثبت‌شده است. همچنین در حوزه پژوهش، دانشگاه همانند سال‌های گذشته رتبه خوبی دارد و تحقیقات هدفمند و مسئله محور انجام می‌شود. در حوزه فرهنگی اجتماعی نیز منابع خوبی از خیرین و سازمان‌های بیرون دانشگاه جذب‌شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: براساس مصوبه دیروز هیات‌امنا، پرداخت حق جذب اعضای هیئت‌علمی از ابتدای سال ۹۹ و همچنین فوق‌العاده ویژه اعضای هیئت‌علمی از اول دی‌ماه تصویب شد.

وی از پرداخت ۵۰ درصد فوق‌العاده ویژه کارکنان خبر داد و افزود: ۵۰ درصد فوق‌العاده ویژه کارکنان غیرهیئت‌علمی نیز به تصویب هیئت‌امنا رسید. برای کارکنان شرکتی نیز تیم معاونت توسعه و مالی دانشگاه درحال رایزنی با شرکت‌ها هستند که دریافتی این گروه از همکاران نیز افزایش یابد.

کریمی با اشاره به مصوبات مربوط به فراگیران نیز گفت: در سال تحصیلی پیش رو، کمک‌هزینه رزیدنت‌ها و انترن ها تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید