امام جمعه اهواز:مردم به هرکس که اصلح می دانند رای دهند

  • تاریخ انتشار : 1396/2/22 ساعت : 16:01 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سیاسی
اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تبیین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مردم به هرکس که اصلح می دانند رای بدهند.
به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نمازجمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر افزود: مردم خودشان پیگیری و تحقیق کنند ببینند چه کسی از میان نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اصلح است و توان حل معضلات اقتصادی ، رفع رکورد و بیکاری داشته باشد به آن نامزد رای دهند.
وی گفت: البته همه نامزدها که آسمانی نیستند ، اینها خیرالموجودین هستند و ما وظیفه داریم از میان اینها اصلح را انتخاب کنیم.
امام جمعه اهواز تصریح کرد: راه حل همه معضلات و مشکلات اقتصادی کشور را آنگونه که رهبرمعظم انقلاب تبیین فرمودند مشخص است و آن تکیه بر اقتصاد مقاومتی است ، چیزی که تاکنون حرف و شعار آن را (اقتصاد مقاومتی)زده ایم ولی آنطور که باید و شاید به صورت ریز به ریز به آن عمل نکرده ایم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش با دعوت از حضور همه مردم برای شرکت حماسی در انتخابات 29اردیبهشت ماه جاری بیان کرد:آنگونه که رهبری انقلاب و همه مسئولان و دلسوزان کشور مطرح کردند همه باید در انتخابات شرکت کنیم ، حضور ما در این عرصه سیاسی اظهار قدرت و قدرت نمایی است ؛ حضور حماسی در انتخابات اقتدار کشور را بالا می برد و به کشور مصونیت می بخشد.

* ایران اسلامی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) جزیره ثبات است
خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: ایران اسلامی با تلاش جهادگونه سربازان گمنامش ، به جزیره ثبات و آرامش تبدیل شده است.
وی با تقدیر از همه تلاش ها و زحمات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور که مفتخر به سربازی زیر بیرق امام زمان(عج) هستند افزود: این عزیزان با فداکاری و با اشراف اطلاعاتی بر تحرکات تروریست ها و شبکه های جاسوسی و منافقین کوردل و مزدور ، امنیت را به کشور هدیه می دهند و این کار بسیار باارزشی است.
آیت الله موسوی جزایری با تبریک روز میلاد امام زمان (عج) و روز مستضعفان ، ابراز امیدواری کرد با فرج امام عصر(عج) مستضعفان بر مستکبران عالم پیروز شوند.

23اردیبهشت 1358 روز لغو قانون کاپیتولاسیون
امام جمعه اهواز لغو قانون ظالمانه کاپیتولاسیون در 23اردیبهشت ما 1358که با هدف مصونیت بخشیدن به مستشاران امریکایی ، در پیش از انقلاب اسلامی طراحی شده بود را تبریک گفت.
وی گفت: اعتراض امام راحلبه این قانون ظالمانه، سبب تبعید آن حضرت به ترکیه و عراق شد ولی خوشبختانه چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی این قانون ملغی شد.
گرامیداشت 17اردیبهشت سالروز بسیج سازندگی و تقدیر از بسیجیان جهادگر که در مناطق محروم خدمت می کنند و 20شعبان آغاز دهه بهداشت مساجد برای استقبال از ماه پرخیرو برکت رمضان از دیگر محورهای خطبه دوم خطیب جمعه اهواز بود.
وی همچنین در خطبه نخست نماز با ذکر روایات قطعی از پیامبر اسلام(ص) و جانشینان آن حضرت ، که هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت و کفر مرده است افزود: در روایات برادران اهل سنت نیز به برخی از روایات اشاره می کنند که در کتب شیعه نیز نقل شده و در آن به وجود مبارک امام زمان (عج) دلالت می کند.
6065/6125/6064
خبرنگار:محمدرضا بنوره ** انتشار:محسن بهاروند

نظر خود را ثبت کنید