امام جمعه پلدختر:دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر به مردم معرفی شود

خرم آباد- ایرنا- امام جمعه پلدختر گفت: دستاوردها و پیام انقلاب اسلامی درقالب برنامه های دهه فجر به شکل خلاقانه به نسل جدید به ویژه جوانان منتقل شود.
حجت الاسلام محمد سوری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است که حفاظت و صیانت و پاسداری از این خون ها وظیفه همه مسئولان و مردم است.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) قبل از سال 42 انقلاب را پایه ریزی کردند که در سال 57 به پیروزی رسید و صفاتی مانند رشوه و فساد اخلاقی که در دوران ستمشاهی ارزش به حساب می آمد را از بین برد.
وی با بیان اینکه حفظ انقلاب از اصل انقلاب مهم تر است گفت: همه ما باید در حفظ انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت ها و مرارت های امام خمینی (ره) است بکوشیم و آن را به نسل های آینده منتقل کنیم.
امام جمعه پلدختر همچنین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عامل ناکامی دشمنان دانست و افزود: همانند سال های گذشته حضور با شکوه و پر شور مردم در راهپیمایی عظمت انقلاب را به رخ جهانیان می کشد و موجب یاس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.
فرماندار پلدختر نیز دراین جلسه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای امید افزایی در جامعه است ومسوولان شهرستان در این ایام عملکرد و دستاوردهای نظام را برای مردم بیان کنند.
نعمت الله دستیاری افزود: هویت سیاسی ، اجرایی همه مسوولان مدیون نظام جمهوری اسلامی است و شرکت در برگزاری جشن ها و برنامه های انقلاب وظیفه شرعی و دینی همه مسوولان است.
وی گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب دستاوردهای بسیار خوبی نصیب ملت ایران شده که مهم ترین آن امنیت است و از این نظر ایران در بسیاری از کشورها به عنوان پاسدار مردم معرفی شده است.
وی افزود: استکبار جهانی امروز از انقلاب اسلامی که حکومتی مبتنی بر نظام ارزشمند ولایت فقیه است به عنوان برترین قدرت منطقه وحشت دارد.
فرماندار پلدختر گفت: در اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر تمام ادارات شهرستان با تمام توان و ظرفیت های موجود همه با هم در یک فضای صمیمی و وحدت بخش بدون کوتاهی و کم کاری در جشن های انقلاب سهیم خواهند شد.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده: محمد علیدوستی

نظر خود را ثبت کنید