مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

اردبیل به عنوان میزبان مسابقات کاناپولوی آسیا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل به عنوان میزبان مسابقات کاناپولوی آسیا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

به گزارش ایسنا، ایوب بهتاج در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با بیان اینکه طبق اعلام سایت رسمی قایقرانی آسیا، اردبیل به عنوان میزبان مسابقات کاناپولوی آسیا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، گفت: همچنین در مهر ماه سالجاری استان اردبیل میزبان سه رویداد ورزشی خواهد بود که نخستین رویداد میزبانی مسابقات قهرمانی رشته کشتی در رده سنی جوانان است که در دو بخش آزاد و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات جام سفیر تکواندو با حضور 900 نفر تکواندوکار دومین رویداد ورزشی که مهر ماه در اردبیل برگزار می‌شود، این مسابقات با حضور سفیر کره جنوبی در جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

بهتاج ادامه داد: تور بین‌المللی آذربایجان نیز یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی است که ماه آینده در دو مرحله به میزبانی استان اردبیل و در مسیر سرعین به تبریر و تبریز به سرعین برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات نیز رکاب‌زنانی از کشورهای خارجی  و داخلی حضور دارند.

اسماعیل لطفعلی زاده رئیس هیات تکواندوی استان اردبیل نیز با اشاره به برگزاری مسابقات جام سفیر تکواندو در اردبیل، گفت: 19 مهرماه زمان برگزاری تکواندوی بخش آقایان و 21 مهر ماه نیز تکواندوکاران بانوان در استان اردبیل حضور می‌یابند و زمان برگزاری هر یک از این مسابقات به مدت 2 روز خواهد بود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید