حزب‌الله لبنان: مقاومت طرح تکفیری‌ها برای مخدوش کردن چهره اسلام را ناکام گذاشت

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عاشورایی اعلام کرد، خواهان بازگشت آوارگان فلسطینی و سوری به کشورشان است. وی اظهار داشت، گروه مقاومت با تکفیری‌ها و تروریستی‌ها جنگیده و ایدئولوژی آن‌ها را برملا نموده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد، حزب‌الله با اقامت فسلطینیان، آوارگان سوری و هر گروه دیگری که ممکن است به عنوان پناهنده یا آواره در لبنان حضور داشته باشند، مخالف است زیرا می‌خواهیم که با عزت و کرامت به وطن خود بازگردند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عاشورایی که توسط حزب‌الله در مجتمع سیدالشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، دولت لبنان را به بررسی بازگشت آوارگان این کشور به سوریه با هماهنگی نظام سوریه دعوت و تاکید کرد، باید اقتصاد لبنان از طریق گشایش راه‌ها با سوریه برای تردد وسایل نقلیه و کالاها بهبود یابد.

شیخ قاسم اظهار داشت، مقاومت در لبنان نمونه کاملی برای جامعه ارائه کرده، محور مقاومت دارای بصیرت و مدیریت است. لبنان را سه گروه مردم، ارتش و مقاومت حمایت می‌کنند و این‌ها هستند که آینده لبنان را می‌سازند.

وی با بیان اینکه ما در لبنان با پروژه‌های تکفیری خطرناکی چون داعش و النصره مقابله کردیم، تاکید کرد، لبنان تنها در برابر خدا سر فرود می‌آورد و پیروزی‌ها به اذن خداوند پیش‌روست.

شیخ قاسم پروژه تکفیری را هدفی برای رسوایی اسلام خواند و گفت: اگر با تکفیری‌ها مقابله نمی‌کردم گسترش می‌یافتند. به فضل مردان مقاومت با تکفیری‌ها مقابله کرده و پیروز شدیم، ما با ایدئولوژی آنها مقابله و خطرناک بودن ایدئولوژی آنها را رسوا کردیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید