استاندار همدان خطاب به وزیر ورزش:

زیرساخت‌های ورزشی همدان را نادیده نگیرید

  • تاریخ انتشار : 1396/7/27 ساعت : 13:20 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : همدان
استاندار همدان خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: زیرساخت‌های ورزشی همدان را نادیده نگیرید و اردوهای تیم ملی را در همدان بگذارید، چون اگر مسابقات بین‌المللی به استان بیاید به گردشگری همدان نیز کمک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، «محمدناصر نیک‌بخت» امروز(پنج‌شنبه 27 مهرماه) در شورای اداری استان همدان با حضور وزیر ورزش و جوانان، با بیان این‌که در دولت یازدهم ۹۰ هزار مترمربع به زیرساخت‌های ورزشی همدان اضافه شد، تصریح کرد: سرانه ورزشی همدان از 0.62 مترمربع به ۷۱ سانتی‌متر رسیده است که اگر ۲۱ پروژه ورزشی به بهره‌برداری برسد، می‌توانیم به ۸۲ درصد برسانیم.

مدیر ارشد استان خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبارات ۲۱ پروژه در حال اجرا را افزایش دهید و زیرساخت‌های ورزشی همدان را نادیده نگیرید و اردوهای تیم ملی را در همدان بگذارید، چون اگر مسابقات بین‌المللی به استان بیاید به گردشگری همدان نیز کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که ۱۵ هتل در دست آماده‌سازی در همدان داریم، از وزیر ورزش به‌علت حضور تمام معاونانش در همدان قدردانی کرد و گفت: سابقه ندارد وزیری با همه مدیریت‌های ستادی به استانی وارد شود و مشکلات آن را رسیدگی کند.

نیک‌بخت با بیان این‌که در سال ۹۷ اجلاس بین‌المللی گردشگری را در همدان خواهیم داشت بنابراین باید از هم‌اکنون کمیته‌ها تشکیل شود، اظهار کرد: پیگیری هستیم که همدان به ملایر وصل شود و راه‌آهن را در همه شهرستان‌ها داشته باشیم.

وی با بیان این‌که در دولت یازدهم ۸۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در همدان سرمایه‌گذاری شد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذارانی پیدا شده که ساخت پنل‌های خورشیدی در همدان را اجرا کنند که از میان آن‌ها ۲ سرمایه‌گذار خوب را انتخاب می‌کنیم.

استاندار همدان ادامه داد: اگر هر ماه بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ شغل در همدان ایجاد شده به‌علت این سرمایه‌گذاری‌هاست هم‌چنین ۸۰۰ کارخانه‌ غیرفعال و تعطیل استان را فعال و به چرخه تولید بازگرداندیم.

وی با اشاره به این‌که براساس آمار مرکز آمار کشور، نرخ بیکاری همدان تک رقمی بوده و هم‌اکنون ۹ درصد است، یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرده رتبه همدان در فعالیت‌های کسب‌وکار از ۲۴ به ۱۳ رسیده به طوری‌که ۱۱ رتبه ترقی کرده است.

استاندار همدان گفت: در استان همدان همه مسئولان و نمایندگان حمایت و همکاری کردند و اگر توفیقی حاصل شده مربوط به نمایندگان، مدیران و مردم استان است و کمترین نقش مربوط به بنده بوده است.

وی با بیان این‌که برنامه‌های زیادی در همدان داریم، اظهار کرد: هنوز باید برای اشتغال کار کرده و بسترهای لازم را برای اشتغال فراهم کنیم.

استاندار همدان با اشاره به ایام اربعین، یادآور شد: موکب‌های اربعین و پشتیبانی از زوار بیشتر از سال گذشته شود به طوری‌که همه مدیران ملزم هستند به ۹ شهرستان رفته و مشکلات آنها را طرح و بررسی کنند.

انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید