استقرار خودپردازهای سیار بانک تجارت در مرزهای جنوب کشور

  • تاریخ انتشار : 1396/8/13 ساعت : 10:30 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
بانک تجارت با استقرار موکب‌های متعدد و استقرار خودپردازهای سیار در مرزهای جنوب کشور آماده ارائه خدمات بانکی به هموطنان و زائران سالار شهیدان در ایام اربعین حسینی است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت، این بانک همچون سال‌های گذشته و هم‌زمان با موسم اربعین حسینی، با تشکیل ستاد اربعین، برنامه‌ریزی لازم را برای حضور فعالانه در این آیین مذهبی به انجام رسانده تا به سهم خود در پاسداشت شعائر مذهبی نقش‌آفرین باشد.

بر این اساس کارکنان بانک تجارت با استقرار موکب‌های عزاداری در مرزهای خروجی کشور در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان همچون مرز خسروی، قصرشیرین، مهران، چزابه و شلمچه ضمن پذیرایی از هموطنان شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی، با اهدای محصولات فرهنگی از جمله ادعیه، هموطنان را در این سفر معنوی همراهی کرده و خدمات بانکی مورد نیاز آنان را همچون نقل‌وانتقال و دریافت وجه، خرید شارژ تلفن همراه به‌ زائران ارائه می‌کنند.

همچنین بانک تجارت امسال برای اولین‌بار با برپایی یک موکب عزاداری در مسیر نجف به کربلا، راهپیمایان و زوار امام حسین (ع) را در کشور عراق پذیرایی و مشایعت می‌کند.  

کارکنان بانک تجارت همچون سال گذشته و طی یک فراخوان عمومی در جمع‌آوری نذورات ویژه برگزاری مراسم اربعین حسینی با اختصاص یک تا سه روز حقوق یا مرخصی خود مشارکت داشتند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید