نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان:

ایلام در آزمون اربعین سربلند بیرون آمد

  • تاریخ انتشار : 1396/8/23 ساعت : 15:42 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: خوشبختانه با وجود حجم بالای تردد کنندگان از مرز مهران کوچکترین حادثه‌ای نداشتیم.

به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدنقی لطفی» در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام با تسلیت به مردم ایران و مخصوصا بازماندگان زلزله‌ی کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب،اظهار کرد: از همه‌ی مدیران و مخصوصا استاندار پرتلاش به خاطر مدیریت خوب همایش اربعین قدردانی می‌کنم و انصافا همه سنگ تمام گذاشتند و کارنامه‌ای درخشان را برای استان رقم زدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با وجود حجم بالای تردد کنندگان از مرز مهران کوچکترین حادثه‌ای نداشته‌ایم، تاکید کرد: با تعامل ، تفاهم ، همدلی،  همسویی و مدیریت استاندار و همه‌ی مدیران استان ایلام سربلند از آزمون اربعین بیرون آمد.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی برخی مدیران استان از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار در مهران، گفت: متاسفانه زلزله کرمانشاه شیرینی این حماسه بزرگ را به کام مردم ایران تلخ کرد و لازم است همه‌ آمادگی لازم را برای کمک داشته باشند.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به زلزله‌زدگان گفت: استان ایلام از هیچ کمکی به زلزله‌زدگان دریغ نخواهد کرد.

لطفی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر اساس روایات و احادیث حوادث تکوینی معلول عوامل مختلفی است و امیدواریم همه‌ی ما با عمل به تکالیف انسانی و شکرگذاری رسالت خود را انجام دهیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید