رشیدبهاروند , معاون توسعه امورمناطق دانشکده خبر , تهران " />

معاون توسعه و امور مناطق دانشکده خبر ایرنا منصوب شد

تهران- ایرنا- طی حکمی از سوی محمود احمدی افزادی رئیس دانشکده خبر ایرنا رشید بهاروند به عنوان معاون توسعه و امور مناطق دانشکده خبر ایرنا کشور منصوب شد.
به گزارش ایرنا، احمدی افزادی در این حکم نظارت بر توسعه کمی و کیفی دانشکده و شعب آن در سراسر کشور و برقراری ارتباط مستمر و هدفمند با ادارات و سازمانهای ذیربط و تلاش برای توسعه و جذب دانشجویان مستعد را از اولویتهای این مسئولیت بر شمرده است.
رشید بهاروند متولد 1339 ،کارشناس عالی خبر ، مدرس دروس تخصصی رشته خبرنگاری و از نیروهای با سابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی- پلدختر لرستان، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان های لرستان ، کردستان و خوزستان و آسیای مرکزی(قزاقستان)،مدیر منطقه دوم خبرگزاری جمهوری اسلامی (5 استان)،معاون اداری و مالی و مدیر آموزش های آزاد و پودمانی دانشکده خبر،جانشین و سرپرست اداره کل اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردبیر ارشد خبرگزاری جمهوری اسلامی - همزمان از سال 1390 تا1392 مدیر و سردبیر سایت آمریکا نگاه نو (وابسته به ستاد کل نیروهای مسلح)، جانشین رییس دانشکده خبر از سوابق وی می باشد.
بهاروند دارای صدها مقاله و گزارش در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر سایت‌های معتبر داخلی است و 29 ماه به عنوان خبرنگار و رزمنده‌ در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل درغرب کشور حضور داشته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109 / 1539

نظر خود را ثبت کنید