استاندار ایلام:

فعالیت‌های حوزه شهدا و ایثارگران متمرکز شود

  • تاریخ انتشار : 1396/12/9 ساعت : 14:23 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
استاندار ایلام گفت: فعالیت‌های حوزه شهدا و ایثارگران به صورت متمرکز برنامه‌ریزی شود و چند برنامه اصلی و اولویت دار در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی دشتکی» در جلسه جلسه شورای عالی پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با بیان این مطلب اظهار کرد: برنامه‌های پراکنده باعث اتلاف منابع و وقت می‌شود ولی چند برنامه اصلی و اولویت‌دار در دستور کار قرار گیرد و در این حوزه انسجام و فرهنگ سازی مناسب صورت گیرد .

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره عظیم شهدای استان با برنامه‌های متنوع در چندین روز و با برنامه‌ریزی دقیق و تأمین اعتبارات به همراه برنامه‌ریزی برای یادواره شهدای استان و ایجاد باغ موزه دفاع مقدس و همچنین سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران می‌تواند از برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار حوزه ایثار و شهادت در استان باشد .

استاندار ایلام عنوان کرد: همه مردم استان با همراه مسئولین، نماینده محترم ولی‌فقیه، ائمه جمعه، سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ایثارگران با برنامه‌ریزی دقیق در روز فتح میمک برگزار شود بدین صورت که یک روز به عنوان برنامه اصلی و روزهای دیگر به صورت تخصصی با حضور اقشار مختلف خانواده‌ای شهدا و ایثارگران اجرا شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید