رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین:

تعرفه دولتی از ویژگی‌های اصلی بیمارستان سجادیه است

  • تاریخ انتشار : 1397/1/28 ساعت : 12:27 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قزوین
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین با اشاره به اینکه تعرفهٔ دولتی از ویژگی‌های اصلی بیمارستان سجادیه است، گفت: این بیمارستان علاوه بر ارائهٔ خدمات درمانی عمومی خدمات مرتبط با سوانح و حوادث را نیز ارائه خواهد کرد.

 به گزارش ایسنا، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مراسم آئین افتتاح کلنگ‌زنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سجادیه اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که پس از سه سال پیگیری مطالبات مردم امروز با همه فراز و نشیب‌ها توانستیم بیمارستان سجادیه را کلنگ‌زنی کنیم.

وی افزود: از همهٔ مسئولان جهت پیگیری‌ها تشکر می‌کنم چراکه پیگیری‌ها سبب ایجاد این اتفاق خوب شد، همچنین از موسسه خیریه سجادیه جهت اقدام بیمارستان سجادیه تشکر می‌کنم چراکه اقدام بسیار مبارکی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین یادآور شد: بیمارستان سجادیه علاوه بر ارائه خدمات درمانی عمومی نظیر جراحی عمومی، زنان، داخلی، اطفال و سایر تخصص‌ها نیاز مردم منطقه و محل را تأمین و علاوه بر آن خدمات مرتبط با سوانح و حوادث را نیز ارائه خواهد کرد.

مهرام تصریح کرد: سوختگی یکی از دردناک‌ترین اتفاقات است و چون فقدان آن را در استان داشتیم باید جایی را فراهم ‌می‌کردیم که چنین اقدامی در بیمارستان ایجاد شد.

وی اعلام کرد: این بیمارستان با 160 تخت احداث خواهد شد که نه‌تنها پاسخ سوانح سوختگی استان است بلکه می‌تواند پذیرش بیماران دارای سوختگی از سایر استان‌ها نیز باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین ادامه داد: بیمارستان سجادیه کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که نه‌تنها برای مردم شهر بلکه می‌تواند برای استان نیز مفید باشد، همچنین این بیمارستان به لحاظ اشتغال‌زایی نیز می‌تواند کمک‌کننده برای مردم باشد.

مهرام اضافه کرد: قبول تعرفهٔ پایین، ارزان و دولتی از ویژگی‌های این بیمارستان است که بعد خیریه بودن مرکز را نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین در پایان گفت: تهیهٔ دستگاه رادیوتراپی یکی از اقدامات ارزنده‌ای است که توسط موسسهٔ سجادیه اتفاق افتاد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید