فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

نبود کادر پزشکی مجرب در نهاوند

  • تاریخ انتشار : 1397/3/13 ساعت : 16:01 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : همدان
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل حوزه بهداشت و درمان شهرستان با وجود امکانات موجود، نبود کادر پزشکی مجرب است که باید تصمیماتی جدی در این زمینه گرفته شود.

به گزارش ایسنا، مراد ناصری در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند، با اشاره به اجرای طرح روستاگردی در بخش‌های مختلف شهرستان، افزود: در این بازدیدهای میدانی به این نتیجه رسیدیم که اکثر روستائیان شهرستان از خدمات حوزه بهداشت و درمان راضی نیستند و توقع ارائه خدمات بیش از اینها را دارند.

وی اظهار کرد: برای بنده به عنوان فرماندار نهاوند، غیرقابل تحمل است که بیمار این شهرستان، برای درمان به شهرهای همجوار مراجعت کند بنابراین انتظار دارم مسئولان ذیربط برای این مشکل و مطالبه بحق، بیش از پیش کادر پزشکی و درمانی این شهرستان را تجهیز کنند.

ناصری با اشاره به وجود یک داروخانه شبانه‌روزی در نهاوند و با بیان اینکه وجود این داروخانه برای یک شهرستان ۲۰۰ هزار نفری کافی نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیرساخت مناسب برای استقرار دستگاه MRI در نهاوند وجود دارد این در حالیست که متأسفانه بسیاری از بیماران نهاوند برای انجام آزمایشات مربوطه به علت نبود این دستگاه مجبورند به شهرهای دیگر عزیمت کنند.

وی یادآور شد: برای ایجاد انگیزه کافی و ماندگاری پزشکان غیربومی در نهاوند، امکانات مناسب رفاهی فراهم شود تا آنها بدون دغدغه دیگری برای ادامه فعالیت پزشکی و درمانی خود در این شهر بمانند.

گلایه امام جمعه نهاوند در زمینه استخدام نیرو در بیمارستان قدوسی

امام جمعه نهاوند نیز در این جلسه از استخدام نیرو در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی گلایه کرد و گفت: در این استخدام ۷ هزار نفر شرکت کردند و تعداد افراد پذیرفته‌شده بومی بسیار ناچیز بود که فقط بیکاران با پرداخت هزینه ثبت‌نام ضرر کردند.

حجت‌الاسلام عباس‌علی مغیثی‌نیا افزود: زیاد می‌شنوم که استخدام بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی با عدالت انجام نشده بنابراین از مسئولان این حوزه درخواست دارم در این زمینه روشنگری کنند که چرا مردم در مورد این استخدام این‌گونه تصوراتی دارند و اگه همه چیز با عدالت برگزار شده است، با این شایعه‌ها برخورد شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان نیز گفت: آمادگی داریم هیئتی با قدرت استخدام بیمارستان شهید قدوسی را بررسی کند.

دکتر حبیب‌الله موسوی‌بهار افزود: راضی نیستیم یک نفر غیرقانونی استخدام شود و اگر هر کسی در این زمینه تخلف کرده، باید پاسخگو باشد.

گفتنی است؛ مشکلات حوزه بهداشت و درمان نهاوند با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، هیئت همراه، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نهاوند، امام جمعه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان نهاوند بررسی شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید