مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل عنوان کرد

700 نفر زندانی معسر چشم‌ انتظار کمک خیرین

مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: 700 نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی داریم که چشم‌ انتظار کمک خیرین و نیکوکاران هستند تا زمینه آزادی آنها فراهم آید.

به گزارش ایسنا، محبوبی در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد در نیر اظهار کرد: ستاد دیه استان اردبیل که ماموریت جذب کمک‌های خیرین و نیکوکاران را در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی دارد در دو سال گذشته با جمع‌آوری کمک‌های خیرین به مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون تومان سعی کرده تا به رسالت خود در این حوزه عمل کند. 
وی خاطرنشان کرد: در کنار جذب این کمک‌ها ستاد دیه برای آزادی 437 نفر از محکومان نسبت به جلب رضایت شاکیان، قسط ‌بندی بدهی محکومان و همچنین پرداخت تسهیلات برای خود زندانیان با هدف آزادی اقداماتی را انجام داده و در سالجاری نیز تلاش بر این است تا بخشی از این زندانیان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگردند.
مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: در آستانه عید سعید فطر و با کمک خیرین سعی خواهیم کرد تا زمینه آزادی 30 نفر را فراهم کنیم.
محبوبی به عملکرد سال گذشته ستاد دیه نیز اشاره کرد و گفت: در سال قبل در مجموع 437 نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد با مبلغ محکومیت 30 میلیارد تومان توسط خیرین و ستاد دیه از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.
وی تصریح کرد: امسال نیز زمینه آزادی 31 نفر ار محکومان مالی با مبلغ محکومیت حدود 3 میلیارد و 200 میلیون تومان فراهم شده است.
محبوبی به برگزاری جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تبلیغ و فرهنگسازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: امسال با هماهنگی‌هایی که انجام شد در 20 حوزه در استان اردبیل این جشن برگزار شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید