استاندار قزوین:

مدیران، در کنار تولیدکنندگان هستند

  • تاریخ انتشار : 1397/8/3 ساعت : 10:20 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قزوین
استاندار قزوین با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها، به‌ عنوان حامی در کنار تولید هستند، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی منوط به شرایط موجود و فعلی نیست و همه دستگاه‌ها و مدیران دولتی و اجرایی و سازمان‌ها و نهادها کمک به تولید را در هر شرایطی وظیفه خود می‌‎دانند.

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی در بازدید از شرکت نیرومحرکه در شهرک صنعتی البرز اظهار کرد: با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و رسیدن به راهکارهایی برای حل آن‌ها هرهفته بازدیدهای مستمری از واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: حمایت از واحدهای تولیدی منوط به شرایط موجود و فعلی نیست و همه دستگاه‌ها و مدیران دولتی و اجرایی و سازمان‌ها و نهادها کمک به تولید را در هر شرایطی وظیفه خود می‌‎دانند.

استاندار خاطرنشان کرد: تولید نیاز کشور است و به دنبال آن اشتغال، ثروت، درآمد و مالیات برای کشور به دست می‌آید و نباید برای کمک به آن کوتاهی یا قصور کرد.

وی با اشاره به اینکه نیرومحرکه بزرگ‌ترین تولید کننده قطعات خودور در کشور است و کل گیربگس مورد نیاز شرکت ایران خودرو را تولید می‌کند، اضافه کرد: این واحد تولیدی از ظرفیت خالی خود برای تأمین نیازهای سایر شرکت‌های خودروسازی استفاده می‌کند و هم اکنون برای بازسازی و نوسازی خود با مشکلاتی مواجه است.

زاهدی ابراز کرد: برای رفع این مشکلات جلسه‌ای را با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل خواهیم داد تا متناسب با وظایف دستگاه‌های اجرایی برای بازسازی، نوسازی و تأمین منابع مالی این شرکت هم‌فکری صورت گیرد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید