استاندار ایلام:

13 آبان روز مبارزه با زیاده‌خواهی استکبار جهانی است

  • تاریخ انتشار : 1397/8/13 ساعت : 08:39 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
استاندار ایلام به مناسبت 13 آبان پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی استانداری ایلام، پیام «قاسم سلیمانی دشتکی» به این شرح است:

یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور رخدادهای سرنوشت‌سازی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی است. حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش‌آموز از حماسه‌های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

13 آبان ماه، روز دانش‌آموز، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان عالم، روز مبارزه با زیاده‌خواهی و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی است.

پرواضح است که همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی(ره) هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز، یوم‌الله 13 آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف استان ایلام تبریک عرض کرده و از آحاد مختلف مردم دعوت می‌کنم که در راهپیمایی روز 13 آبان حضور گسترده داشته باشند و یک بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان دوباره ببندند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید