از بازنشسته‌های همدان چه خبر؟

  • تاریخ انتشار : 1397/8/28 ساعت : 11:02 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : همدان
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با بیان اینکه استاندار همدان براساس قانون بازنشسته شده و حکم استاندار جدید نیز آمده است، گفت: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که شامل مقامات است درباره استاندار همدان اجرا شده است.

سیداسکندر صیدایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا مراسم تودیع و معارفه استاندار همدان برگزار می‌شود و استاندار جدید به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه معاونان استاندار شامل قانون منع به‌کار گیری بازنشستگان نمی‌شوند، افزود: موعد بازنشستگی هیچ یک از معاونان استاندار همدان فرا نرسیده است و همچنان در پست خود قرار دارند.

صیدایی با اشاره به اینکه فرمانداران نیز شامل حال بازنشستگی نمی‌شوند، درباره بازنشستگی فرماندار همدان، تصریح کرد: مدارک نشان می‌دهد فرماندار همدان بازنشسته نیست و خود تعالی نیز گفته که همچنان در مسئولیت خود باقی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان ادامه داد: از میان شهرداران نیز شهردار اسدآباد بازنشسته شده و شورای شهر در حال انتخاب شهردار جدید است.

وی در پایان یادآور شد: همچنین قیاسی معاون امور اقتصادی استاندار همدان نیز خود با اعاده به کار و جانبازی می‌تواند در سمت خود باقی بماند.

به‌گزارش ایسنا؛ فرماندار همدان چندی پیش در دفتر خبرگزاری ایسنا حضور داشت و خبر بازنشستگی خود را اعلام کرد و شنیده‌ها حاکی از آن است که تعالی وسایل خود را نیز جمع کرده و آماده رفتن است اما  به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار همدان بازنشسته نمی‌شود.

همچنین سیدسعید شاهرخی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار همدان به جای ناصر نیک‌بخت به عنوان استاندار همدان منصوب شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید