کشف 24 قطعه پرنده وحشی در شیراز

  • تاریخ انتشار : 1397/9/14 ساعت : 14:07 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : فارس
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد که 24 قطعه پرنده وحشی غیرمجاز در بازرسی از یک باب منزل در این شهرستان کشف شد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ دلاور القاصی مهر در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری "30 رکن آباد" شهرستان شیراز در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در خصوص نگهداری و فروش پرندگان وحشی، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی با همکاری اداره محیط زیست به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک باب منزل مسکونی، تعداد 24 عدد پرونده وحشی از نوع "سهره و طرقه" کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه پرنده های مکشوفه تحویل نماینده محیط زیست شد، گفت: نیروی انتظامی به عنوان مجری قانون با متخلفان و شکارچیان به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد‌.

دستگیری باند سارقان درو ن خودرو با اعتراف به 40 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شیراز همچنین از دستگیری باند 3 نفره سارقان درون خودرو با 40 فقره سرقت  در این شهرستان خبر داد‌.

القاصی مهر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در حاشیه شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی های محسوس و نامحسوس و کشف سرنخ های به جامانده، موفق شدند اعضای باند 3 نفره سارقان را در یکی از محله های شیراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی فنی و تخصصی به 40 فقره سرقت درون خودرو اقرار کردند، گفت: متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

القاصی مهر از شهروندان خواست که خودرو خود را به وسایل ایمنی همچون قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر مجهز کرده و از پارکینگ های مطمئن برای پارک خودرو استفاده کنند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید