60 هزار هکتار زمین های ملی استان بوشهر سند دار شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: برای حفاظت و حراست از زمین های ملی، دولتی و تثبیت مالکیت دولت درچهار سال گذشته برای 60 هزار هکتار از زمین های ملی در این استان سند مالکیت صادر شد.
سهیل مهاجری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین در این مدت 6 هزار هکتار از زمین های ملی و دولتی مورد شناسایی و تشخیص قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین نقشه های سالهای قبل بیش از یک میلیون هکتار از زمین های ملی و دولتی استان بوشهر مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفته است.
مهاجری بیان کرد: در اجرای قانون جامع حدنگاری قرارداد اجرای طرح حدنگاری (کاداستر) نقشه های اجرایی مقررات در سطح استان با شرکت مشاوره منعقد و بیش از 60 درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون 200 هزار هکتار از نقشه ها ثبت سامانه حدنگاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان شده است.
مهاجری اظهار کرد: همچنین برای رسیدگی به اعتراض اشخاص نسبت به زمین های ملی دراین دوره چهار ساله حدود 2 هزار فقره پرونده رسیدگی و تعیین و تکلیف شده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر افزود: دردولت یازدهم نسبت به تخصیص 33هزارهکتار از زمینهای ملی و دولتی برای واگذاری زمین به اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور اجرای فعالیتهای کشاورزی و غیر کشاورزی اقدام شده است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه

نظر خود را ثبت کنید