ارسال 30 ایده به مرحله مقدماتی رویداد شکستن مرزها در دانشگاه امیرکبیر

تهران- ایرنا- دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان برگزارکننده مرحله مقدماتی رویداد بین المللی سالانه ایده پردازی «شکستن مرزها» تاکنون 30 ایده را دریافت کرده است.
به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، رویداد علمی شکستن مرزهای دانش و جامعه (Falling Walls Lab) هر سال همزمان با سالگرد سقوط دیوار برلین (9نوامبر/ اوایل آبان ماه) برگزار و طی آن نتایج فعالیت های تحقیقاتی دانشمندان بین المللی در حوزه های مختلف به نمایش گذاشته می شود.
رقابت‌های اولیه این رویداد علمی در مراکز معتبر کشورهای مختلف برگزار و افراد برتر در رویداد نهایی در برلین شرکت می کنند.
در سال جاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده بازار این دانشگاه با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در 18 مهر ماه رقابت مقدماتی رویداد Falling Walls Lab Tehran را برگزار می‌کند.
دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پسادکتری و اعضای شرکت‌های فن بازار و کارآفرینانی که صاحب ایده‌ در هر زمینه هستند، می‌توانند برای شرکت در این رویداد علمی بین‌المللی از طریق falling-walls.ideasbazaar.ir ثبت نام کنند.
در صورت انتخاب اولیه طرح‌های ارسالی، صاحبان ایده باید در روز رویداد در مدت سه دقیقه از ایده خود دفاع کنند و منتخبان به رویداد علمی نهایی در برلین می روند.
بر اساس اعلام دبیرخانه نخستین مرحله رویداد علمی شکستن مرزها، مهلت ارسال ایده‌ها تا 29 مرداد ماه است و با توجه به کمبود زمان، این فرصت تمدید نخواهد شد. همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی falling-walls.ideasbazaar.ir مراجعه کنند.
علمی**9157**1834
تنظیم: منصوره شوشتری** انتشار: ناهید شفیعی

نظر خود را ثبت کنید