فوتبال , سپیدرود رشت , گیلان " />

سرمربی سپیدرود رشت: خداحافظی حق شناس مظلومانه بود / از کیفیت بازی راضی نیستم

  • تاریخ انتشار : 1396/5/27 ساعت : 23:05 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ورزشی
رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت از کیفیت بازی مقابل پیکان تهران ابراز نارضایتی کرد و گفت: خداحافظی سهیل حق شناس کاپیتان این تیم از بازیکنی فوتبال، مظلومانه بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نظرمحمدی شامگاه جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار کرد: با توجه به اینکه این دیدار بازی خداحافظی سهیل حق شناس کاپیتان تیم سپیدرود محسوب می شد ، اما شرایط به گونه ای رقم خورد که نتوانستیم از این بازیکن در میدان استفاده کنیم.
وی افزود: ما در این بازی دو تعویض اجباری داشتیم که حسین کعبی و توحید غلامی به دلیل مصدومیت تعویض شدند و به همین دلیل نتوانستیم از وجود سهیل حق شناس سود ببریم و خداحافظی این بازیکن همانند شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی مظلومانه بود.
نظرمحمدی در مورد دیدار تیمش برابر پیکان تهران بیان کرد: از نتیجه بازی راضی و خشنودم اما از کیفیت بازی رضایت ندارم به خصوص در نیمه دوم و اواخر بازی که فشار زیادی را تحمل کردیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: با توجه به اینکه در سه بازی گذشته، متحمل شکست شده بودیم ، شرایط برای ما بسیار سخت شده بود اما خوشبختانه در این دیدار به پیروزی رسیدیم و دل هواداران سپیدرود را شاد کردیم.
نظرمحمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی روزهای گذشته نقدهای مغرضانه ای علیه سپیدرود و بازیکنان این تیم مطرح شد این در حالیست که سپیدرود در دو فصل گذشته توانست به لیگ های بالاتر صعود کند و هم اینک نیز ، پرچمدار گیلان در مسابقات لیگ برتر است و این دور از انصاف است که بازیکنان این تیم آماج نقدهای مغرضانه قرار گیرند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پیکان تهران در هفته چهارم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر ، حریف خود را شکست داد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7285/2007

نظر خود را ثبت کنید