فوتبال , سپیدرود , گیلان " />

لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی تیم سپیدرود رشت برابر پیکان تهران

  • تاریخ انتشار : 1396/5/27 ساعت : 22:29 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ورزشی
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر برابر پیکان تهران به برتری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه شامگاه جمعه از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود شش هزار تماشاگر برگزار شد.
در نیمه اول این دیدار ، تیم سپیدرود برتر از حریفش ظاهر شد و توانست در دقیقه 12 به گل برتری دست یابد و همکاری خوب حسین کعبی و حسین ابراهیمی باعث شد تا میرهادی میرجوان مهاجم سپیدرود رشت با یک ضربه سر، تنها گل این بازی را به ثمر برساند.
در نیمه دوم نیز هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند به خصوص تیم پیکان که در 20 دقیقه آخر این مسابقه ، حملات متعددی را بر روی دروازه سپیدرود انجام داد اما نتوانست از این فرصت ها سود ببرد.
اما تیم سپیدرود رشت نیز در دقیقه 80 صاحب یک ضربه پنالتی شد که میرجوان گلزن سپیدرود پشت این ضربه قرار گرفت ولی رحمان احمدی دروازبان تیم پیکان ، این ضربه را مهار کرد تا میرجوان در این بازی دوگله نشود.
قضاوت این دیدار را بیژن حیدری با کمک های تورج عوض محمدی و سیداحمد حاج محمد بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، محمد نزهتی و حسین کعبی از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.
پیش از این بازی و تا پایان هفته سوم ، تیم پیکان تهران با کسب 2 امتیاز در مکان سیزدهم و تیم سپیدرود رشت بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7285/2007

نظر خود را ثبت کنید