66 پروژه همزمان با دهه فجر در شهرستان خدابنده به بهره برداری می رسد

  • تاریخ انتشار : 1395/11/13 ساعت : 08:33 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
زنجان - ایرنا- فرماندار خدابنده گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، 66 پروژه مختلف با اعتبار 233 میلیارد و 544 میلیون ریال در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد.
باب الله فتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، افزود: طی روزهای دهه فجر امسال، عملیات اجرایی 55 پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 353 میلیارد و 606 میلیون ریال در سطح شهرستان آغاز می شود.
وی ادامه داد: بهره برداری از عملیات گاز رسانی به چهار روستا، بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول 16 کیلومتر، روکش راه اصلی و روستایی به طول 53 کیلومتر و احداث پل تقاطع غیر هم سطح سه راهی سجاس از جمله پروژه های عمرانی در حوزه گاز رسانی و راه و شهرسازی هستند که به مرحله بهره برداری رسیده اند.
فتحی اظهار کرد: مرکز آموزش بهورزی و مرکز خدمات جامعه سلامت شماره یک شهری، سه خانه بهداشت در روستاهای حصار، آبی سفلی و قوشه کند و 2 پایگاه سلامت در سطح شهرستان از دیگر طرح هایی است که در حوزه بهداشت این شهرستان افتتاح می شوند.
وی افزود: در بخش عمران شهری و روستایی نیز در مجموع 39 پروژه با اعتبار 98 میلیارد و 731 میلیون ریال در سطح مراکز شهری و مناطق روستایی خدابنده مورد بهره برداری قرار می گیرند.
فتحی از افتتاح مخزن ذخیره 2 هزار مترمکعبی شهر زرین رود و مجتمع آبرسانی زرند با اعتبار 40 میلیارد و 381 میلیون ریال خبر داد و گفت: 234 طرح اشتغالزایی کمیته امداد با اعتبار 23 میلیارد و 760 میلیون و 114 پروژه برق رسانی با اعتبار 16 میلیارد و 751 میلیون ریال از جمله پروژه های دیگری هستند که در شهرستان خدابنده، طی ایام دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند.
فرماندار خدابنده خاطرنشان کرد: پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید تحرک جدی در پیگیری اجرا و تکمیل طرح های عمرانی در سطح شهرستان خدابنده ایجاد شد به طوری که سهم این شهرستان از محل اعتبارات استانی جهت اجرا و تکمیل برخی طرح ها رشد داشته است.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نظر خود را ثبت کنید