اعتبارات عمرانی و تملک دارایی ایلام 90 درصد افزایش یافت

  • تاریخ انتشار : 1395/11/13 ساعت : 09:38 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
ایلام - ایرنا - نماینده دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره از افزایش 90 درصدی اعتبارات عمرانی و تملک دارایی های استان در مصوبات کمسیون تلفیق بودجه سال 96 خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده حوزه جنوبی ایلام، شادمهر کاظم زاده با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش اعتبارات استانی اظهار کرد: اعتبارات عمرانی و تملک دارایی استان ایلام در مصوبات این کمیسیون با افزایش 90 درصدی از 330 میلیارد تومان سال 95 به 604میلیارد تومان برای سال آینده مصوب شد.
وی افزود: در این راستا و به منظور همسان سازی افزایش حقوق بازنشستگان نیز حداقل دریافتی آنها 2 میلیون تومان پیش بینی شده است.
نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان دره شهر و بدره از بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات مناطق زلزله زده استان خبر داد و یادآور شد: مصوب شده که جریمه دیر کرد و سود تسهیلات مناطق زلزله زده بخشیده شود و اصل وام آنها هم به مدت سه سال امهال می شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 96 مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر مصوبات در این کمیسیون تاکید کرد: مصوب شده تا وزارت نفت سه درصد مبلغ قراردادهای نفتی را برای تکمیل زیرساخت ها و کاهش اثر سوء زیست محیطی در مناطق نفت خیز هزینه کند.
دریافت کننده: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032/6034

نظر خود را ثبت کنید