صدور 228 تاییدیه ایمنی آسانسور در چهارمحال و بختیاری

  • تاریخ انتشار : 1395/11/13 ساعت : 11:26 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
شهرکرد- ایرنا- مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 228 گواهینامه تاییدیه ایمنی آسانسور در استان صادر شده است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد چهارمحال و بختیاری، عبدالله نظری با بیان این مطلب افزود: تاییدیه های آسانسور دارای اعتبار یکساله است و در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت های مجاز و عدم بازرسی ادواری سالیانه توسط شرکت های تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مسئولیت حوادث و سوانح احتمالی به عهده مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور مربوطه خواهد بود.
وی ادامه داد: عقد قرارداد نصب و راه اندازی و همچنین سرویس و نگهداری آسانسور فقط با شرکت های معتبر و دارنده پروانه طراحی مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مجاز است.
نظری همچنین از 3 هزار و 700 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز عرضه کالا در استان خبر داد و گفت: در این بازرسی ها، رعایت استاندارد کالا در مراکز عرضه مورد بازرسی قرار می گیرد که شامل همه کالاهای مشمول استاندارد اجباری، کالاهای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی و همچنین وسایل سنجش واحدهای صنفی از قبیل انواع ترازو و وسایل اندازه گیری است.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از هم استانی ها خواست در هنگام خرید کالاهای مورد نیاز خود، ضمن توجه به علامت استاندارد بر روی این محصولات، از مصرف کالاهای غیر استانداردی که مشمول استاندارد اجباری هستند خودداری کرده و در صورت مشاهده کالای فاقد علامت استاندارد، مشخصات کالا را با شماره تلفن 1517 به اداره گزارش دهند.
دریافت کننده: شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
8125/6021

نظر خود را ثبت کنید