قطعی برق بیش از 20 روستای دهستان های بخش مرکزی آستانه اشرفیه

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 ساعت : 09:28 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه گفت: برق بیش از 20 روستای دهستان های کیسم، چهارده و بخشی از دهستان دهشال این شهرستان قطع شده است.
رحیم حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: به دنبال بارش شدید برف که از شب گذشته آغاز شده، هم اکنون برق بیش از 20 روستای دهستان های کیسم، چهارده و بخشی از دهستان دهشال قطع است.
وی ادامه داد: آب افزون بر پنج روستا نیز قطع شده است.
فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به تلاش عوامل راهداری برای بازنگه داشتن راه های اصلی افزود: راه های فرعی و روستایی نیز با تلاش دهیاران در حال بازگشایی است با این حال، تردد در روستاهای دهستان کیسم و چهارده به سختی صورت می گیرد.
به گفته حیدری، در حال حاضر چهار اکیپ راهداری شامل 22 نفر نیرو به همراه 2 گریدر، 2 لودر و 2 کامیون در حال کار هستند ضمن اینکه هفت اکیپ سه نفره نیز در حال رفع قطعی برق در روستاهای آستانه اشرفیه هستند.
وی خاطرنشان کرد: در بندرکیاشهر بارش برف مشکلی ایجاد نکرده ولی در آستانه اشرفیه، بیش از 35 سانتیمتر برف به زمین نشسته است.
وی اضافه کرد: تمامی عوامل ستاد بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند، ولی مردم نیز باید در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، بارش ها در مناطق مرکزی و شرق گیلان تا ظهر امروز ادامه دارد و در این مناطق، بارش ها از اواخر وقت امروز بتدریج قطع شود.
خبرنگار: علیرضا رنجکش ** انتشاردهنده: کبیری
7287/2007

نظر خود را ثبت کنید